Мета курсу: забезпечити швидке і ефективне навчання спеціалістів компаній-членів САБ встановлювати, налаштовувати, використовувати та підтримувати модуль FlyDoc. Фахівці зможуть отримати, доповнити та систематизувати теоретичні та практичні знання, необхідної для роботи з програмним продуктом.
Курс рекомендується:
- фахівцям, що займаються встановленням, оновленням та підтримкою 1С:Підприємство/BAS
- фахівцям, що займаються встановленням, оновленням та підтримкою FREDO
- спеціалістам, що налаштовують та навчають сервісам ITC
- консультантам, які впроваджують програмні продукти 1С:Підприємство/BAS
- продавцям, які хочуть глибше розібратись з функціональними можливостями модуля
- програмістам, яким необхідно розібратись з архітектурою рішення
В результаті учасники зможуть:
- встановлювати, оновлювали, налаштовувати та підтримувати FlyDoc
- проводити презентації та навчання функціональним можливостям підсистеми користувачам
- самостійно допрацьовувати логіку поведінки модуля
- адаптовувати FlyDoc під індивідуальні запити клієнтів в первинних документах та функціоналі
- встановлювати, налаштовувати та використовувати FlyDoc для внутрішніх потреб (NFR)
Короткий зміст курсу:
1. Огляд програмного продукту FlyDoc, ключові конкурентні переваги, робота з потенційними клієнтами
2. Що необхідно для встановлення?
- З яких частин складається модуль FlyDoc?
- Як встановлюється FlyDoc?
- Об'єднання конфігурації 1С:Підприємство/BAS і підсистеми FlyDoc.
- Оновлення FlyDoc
- Практика
3. Які налаштування необхідні для функціонування підсистеми?
- Створення організації ЕДО
- Завантаження сертифікатів
- Завантаження ліцензії
- Налаштування документів
- Роздільний прийом вхідної кореспонденції
- Практика
4. Функції інтерфейсу
- Як працювати з підсистемою FlyDoc?
- Після яких дій відображаються документи на Робочому столі для подальшої відправки?
- Які функції колонок на Робочому столі їх значення?
- Відбір документів
- Формування документів, підписання, відправка, відображення електронного документа
- Створення облікового документа на підставі вхідного електронного
- Можливість роботи з податковими документами
- Звірка з ЄРПН і Реєстраційний ліміт
- Практика
5. Розробка індивідуальних шаблонів
- Створення макета електронного документа
- Створення схем вивантажень
- Створення схем завантажень
- Практика
Тривалість курсу: 8 академічних годин з 10:00 до 18:00 з перервою на обід та каво-брейки
Викладачі курсу: Щербина Юлія, керівник проекту FlyDoc компанії СОФТКОМ, Крикун Віктор, архітектор модуля FlyDoc
Вартість курсу:
- 600 грн. для співробітників фірм-учасників САБ
До вартості включено методичні матеріали, обіди та кава-брейки.
Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75
Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8
В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлено рахунок за бронювання місця у розмірі 15% від вартості курсу.