Про корпоративні системи автоматизації бізнесу для продавців

Мета курсу - підготувати спеціалістів фірм-учасників САБ, що безпосередньо займаються продажами корпоративних програмам автоматизації бізнесу (BAS ERP та BAS Управління холдингом), та відповідають за взаємодію з корпоративними замовниками. Менеджери з продажів зможуть отримати достатній обсяг інформації, необхідної для формування якісної пропозиції клієнтам з виділенням ключових переваг пропонованого продукту або доповнити та систематизувати раніше отримані знання.

Курс буде корисним:

  • менеджерам з продажу в сферу роботи яких входить продаж BAS ERP та/або BAS Управління холдингом
  • працівникам, що виконують функції менеджера з продажу для корпоративних клієнтів
  • іншим фахівцям, яким у силу специфіки роботи необхідні базові знання про програмні продукти BAS ERP та/або BAS Управління холдингом

В рамках курсу ви дізнаєтеся:

  • позиціонування і ключову аудиторію для BAS ERP та BAS Управління холдингом
  • основні функціональні можливості і області застосування цих рішень
  • особливості вимог ключової аудиторії і ролей осіб, що приймають участь в прийнятті рішень для кожної з програм BAS ERP та BAS Управління холдингом
  • можливі помилки в пропозиціях
  • які питання слід поставити клієнтові для виявлення потреб і подальшої підготовки пропозиції

Короткий зміст курсу:

BAS Управління холдингом:

1. Що таке BAS Управління холдингом?

  • коротко про програмний продукт,  які розділи обліку покриває

2. Порівняння з аналогами на ринку:

  • основні конкуренти на ринку
  • як позиціонувати програмний продукт на фоні конкурентів
  • які переваги має програмний продукт

3. Коли варто пропонувати BAS Управління холдингом?

  • для яких задач підходить програмний продукт
  • як визначити що клієнту потрібно саме Управління холдингом, а не будь-який інший програмний продукт

4. Як продавати BAS Управління холдингом?

  • основні потреби ключових зацікавлених осіб компанії (осіб,  які приймають рішення)

5. Чого не варто обіцяти клієнту "Золоті гори" при впровадженні

BAS ERP: 

1. Загальна характеристика, позиціонування, переваги, проблемні зони (про які говорити не треба)

2. Як показувати систему топ-менеджерам, особам, які приймають рішення, лідерам, царям і богам:

  • вартість ліцензій, супроводу, розробки, доступна і широка база фахівців і т.п.
  • життєвий цикл (ЖЦ) інформаційної системи: як він може допомагати або заважати продажу і впровадження
  • аналітичні та контрольні інструменти ERP
  • поділ зон відповідальності користувачів в системі (за функціоналом)
  • захист даних, розмежування доступу до інформації

3. Як показувати систему продавцям (маркетинг, ціноутворення, оперативний контур, CRM):

  • нові області охоплення автоматизацій - нова функціональність
  • CRM
  • ціноутворення
  • матеріальний потік
  • взаєморозрахунки

4. Як показувати систему фінансистам та економістам (гроші, оперативний облік, бюджетування, казначейство, МСФЗ, спрощений управлінський облік):

  • єдиний оперативний облік, замкнутість контурів
  • управлінський облік: три варіанти роботи
  • казначейська підсистема, взаємозв'язок з бюджетуванням
  • інструментальні засоби ERP
  • звітність

5. Як показувати систему виробникам (планування, виробництво, постачання, розрахунок затрат та собівартості, ремонти):

  • нормативно-довідкова інформація
  • рівень підприємства: економіка, плани, взаємозв'язок служб, оцінка можливості виконання
  • міжцеховий рівень: графік виробництва, матеріальне забезпечення, терміни, методики оптимізації
  • цехової рівень: формування та виконання розпису, методики оптимізації
  • облік матеріального потоку в виробництві
  • витрати і розрахунок собівартості
  • ремонти і ЖЦ обладнання

6. Як показувати систему в бухгалтерії (бухгалтерський, податковий облік, зарплата, кадри, звітність і конект з державними реєстрами):

  • новий підхід до бухгалтерської роботи в ERP
  • регламентований облік як інтерпретація оперативного контуру: ключові інструменти та методики
  • зарплата і персонал: ключові нововведення

7. Про що говорити (і не говорити) з IT-шниками (платформа, інтеграція з іншими рішеннями):

  • платформа та її новації (таксі, механізм розширень і т.п.)
  • інтернет-технології для ERP
  • інтеграція BAS ERP з BAS Документообіг
  • мобільні додатки

 

Тривалість курсу: з 10:00 до 19:00 з перервами на обіди та кава-брейки.


Вартість курсу:

  • 1 500 грн. для співробітників фірм-учасників САБ 

У вартість включено методичні матеріали (приклади презентацій в форматі ppt для проведення презентацій продуктів користувачам) з даного курсу, обід та кава-брейки.

Додаткова інформація за телефоном: (044) 422-41-75

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua або Вам буде виставлено рахунок за бронювання місця у розмірі 15% від вартості курсу.