Створення та використання клієнтських форм

Мета курсу – допомогти слухачам опанувати механізм форм клієнтського застосунку, що реалізовано в технологічній платформі системи автоматизації бізнесу.

Курс націлено на вирішення наступних завдань:

  • зрозуміти концепцію клієнт-серверної взаємодії
  • зрозуміти концепцію клієнтських форм
  • опанувати засоби розробки клієнтських форм
  • отримати початкові навички розробки

Курс орієнтований на розробників, які мають досвід адаптації та/або розробки застосунків на платформі системи автоматизації бізнесу.

Основний акцент зроблено на вивченні принципів роботи механізму форм клієнтського застосунку та опануванні типових прийомів вирішення прикладних задач. В курс також включені оглядові теоретичні теми, що висвітлюють принципи реалізації клієнт-серверної архітектури системи автоматизації бізнесу, концепції побудови керованого інтерфейсу.


Короткий зміст курсу:

Перший день

1. Архітектура системи автоматизації бізнесу

  • загальний огляд архітектури
  • сервери та клієнти, їх функції, клієнтські застосунки
2. Загальні принципи побудови користувацького інтерфейсу системи автоматизації бізнесу
  • концепція формування користувацького інтерфейсу
  • відмінності від попередніх версій платформи

3. Загальні концепції форм клієнтського застосунку

4. Об'єкт "Форма клієнтського застосунку"

  • структурна та програмна моделі форми
  • огляд типів реквізитів, команд та елементів форми
  • типізація форм

Другий день

1. Події форми

  • події форми: послідовність та призначення

2. Керування формою

  • механізми управління формою
  • ролі та права
  • функціональні опції
  • налаштування користувача

3. Програмна робота з формою

 

Третій день

4. Вирішення прикладних завдань

  • робота з даними форми
  • реалізація механізмів вибору, підбору, перетягування

 

Тривалість курсу: три дні з 10:00 до 18:00, з перервами на обід та каво-брейки.