23.12.2019

Початок продажів галузевих продуктів "BAS АГРО. ERP"

Сповіщаємо про початок продажів програмних продуктів на базі нової конфігурації "BAS АГРО. ERP". Програмні продукти "BAS АГРО. ERP" призначені для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції і/або послуг.

Всі права на конфігурації належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 24.12.2019 р. в продажі продукти:

Найменування
Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ
BAS АГРО. ERP
216 000
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце   
3 900
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
17 100
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
28 800
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
40 000
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
90 000
BAS АГРО. ERP, клієнтська ліцензія на 100 робочих місць
175 000

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОДУКТІВ "BAS АГРО. ERP"

Прикладне рішення "BAS АГРО. ERP" розроблено на базі флагманського продукту "BAS ERP" і містить всю функціональність даного продукту (див. докладніше https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-erp/).

"BAS АГРО. ERP" автоматизує наступну галузеву специфіку рослинництва:

  • Планування сільськогосподарського виробництва
    • Формування технологічних карт полів і структури посівних площ
    • Прив'язка видів робіт по полю або току до певної техніки та обладнання
    • Планування заробітної плати співробітників і відрахувань в розрізі підрозділів
    • Визначення планової потреби в матеріально-технічних і фінансових ресурсах
    • Планування сум нарахованої амортизації
    • Визначення планових сум нарахувань по паях
    • Формування планової структури витрат по культурах і полях
    • Формування підсумкових документів річного планування: баланс продукції рослинництва, зведена потреба в ПММ, МТР тощо
    • Формування планів продажів продукції рослинництва
    • Формування бюджетів на підставі планів по рослинництву
  • Оперативний облік сільгоспробіт і послуг
    • Формування вартості прямих і непрямих витрат по культурах в розрізі полів
    • Деталізований аналіз фактичних витрат в розрізі полів, культур, різних видів робіт і врожаю з кожного поля
    • Централізований облік в масштабах географічно розподіленого підприємства
    • Облік автотранспортних, механізованих та немеханізованих сільськогосподарських, а також ремонтних робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників
    • Облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
    • Оперативний облік робіт і продукції на току
    • Можливе використання вагового терміналу
    • Оформлення супровідних друкованих документів для власних чи залучених автотранспортів, що перевозить вантажі
    • Облік талонів комбайнерів і бункеристів
  • Взаєморозрахунки з пайовиками
    • Автоматизований облік власних та орендованих земельних ділянок (паїв) та договорів про паї
    • Можливість нарахування орендної плати по паях фіксованою сумою або в процентному співвідношенні, а також за майбутні періоди
    • Доступні різні форми виплати орендної плати пайовикам: грошовими коштами, зерном, послугами та іншими негрошовими засобами
    • Автоматизовано донарахування в кінці року орендної плати, що належить пайовику
    • Автоматичне заповнення звіту "Відомості про наявність земельних ділянок" як доповнення до Декларації платника єдиного податку четвертої групи і регламентованого звіту "форма № 1ДФ"

Детальний опис функціональних можливостей програми "BAS АГРО. ERP" наводиться у Додатку 1.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Розповсюдження та впровадження програмних продуктів "BAS АГРО. ERP" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://www.unionba.com.ua/), які мають чинний статус Центр ERP або Кандидат в Центр ERP.

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

Програмні продукти "BAS АГРО. ERP" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS АГРО. ERP" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20, 50 або 100 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.

 

АПГРЕЙД

Апгрейд основних поставок

Придбати продукт "BAS АГРО. ERP" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії продуктів лінійки 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів лінійки 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурації:
    • Бухгалтерія
    • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства
    • Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Управління торговим підприємством
    • Управління виробничим підприємством
    • Управління сільськогосподарським підприємством
    • рішення для бюджетної сфери
    • всі версії технологічних поставок
  • версії продуктів BAS:
    • BAS Бухгалтерія ПРОФ
    • BAS Бухгалтерія КОРП
    • BAS Управління торгівлею
    • BAS Комплексне управління підприємством
    • BAS ERP

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Апгрейд ліцензій

Для користувачів, які здійснили перехід з програмних продуктів, що містять конфігурації:

  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства
  • Управління сільськогосподарським підприємством
  • Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу

на "BAS АГРО. ERP", передбачений апгрейд клієнтських ліцензій цих галузевих продуктів на клієнтські ліцензії "BAS АГРО. ERP". Для зареєстрованих користувачів продуктів "BAS АГРО. ERP" передбачена можливість обміну ліцензій на більшу кількість робочих місць.

Для виконання апгрейду, користувачам слід звертатися до членів САБ (див. список http://unionba.com.ua/partner/participants/).

Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд. Після виконання апгрейду користувачі зданих в апгрейд продуктів з програмним захистом зобов'язані видалити зі свого комп'ютера файл ліцензії продукту, зданого в апгрейд.

Виключення становлять рішення на платформі 1С:Підприємство 7.7 – ключі не передаються.

Користувач, який отримує продукт "BAS АГРО. ERP" на умовах апгрейда, повинен завершити роботу в програмному продукті, що здається в апгрейд, до кінця поточного року з можливістю здачі річної звітності. Надалі він може користуватися зданим в апгрейд продуктом тільки для перегляду історичних облікових даних, але не повинен використовувати його для обліку поточної діяльності. Підтримка програмного продукту, зданого в апгрейд, не надається.

Якщо такі умови для користувача не прийнятні, то він може придбати продукт "BAS АГРО. ERP" без апгрейдної знижки, тобто за повну ціну.

 

Заміна типу захисту

Заміна типу захисту для продуктів "BAS АГРО. ERP" не передбачена.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування програмних продуктів "BAS АГРО. ERP" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Підтримка в частині конфігурації "BAS АГРО. ERP" здійснюється компанією "Впроваджувальний центр CONTO" з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств):

  • телефон лінії консультацій: +38 (044) 490-94-64
  • адреса електронної пошти: hline@conto.com.ua

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК 1

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS АГРО. ERP"

Прикладне рішення "BAS АГРО. ERP" розроблено на базі флагманського продукту BAS ERP і містить всю функціональність даного продукту (див. докладніше https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-erp/).

 

ПЛАНУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА

Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.

У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.

Розроблено функціонал створення технологічної карти поля – як документа, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.

На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції, які є джерелом для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.

Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.

Дані можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • планування розміщення культур на полях
  • формування технологічних карт полів
  • визначення планової структури витрат по культурах і полях
  • формування балансу продукції
  • планування продажів продукції рослинництва
  • формування бюджетів
  • план-фактний аналіз сільськогосподарських витрат
  • аналіз структури собівартості біологічних активів
  • аналіз інформації про планові і фактичні витрати, накопичені на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт

 

ОПЕРАТИВНИЙ ОБЛІК СІЛЬГОСПРОБІТ І ПОСЛУГ

Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.

Розроблено функціонал оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.

Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.

Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.

У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.

Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • розрахунок заробітної плати водіїв і трактористів
  • облік нормативних і фактичних витрат палива
  • облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
  • реєстрація факту зважування
  • розрахунок прямих та непрямих витрат по полях
  • аналіз обсягу збору врожаю, врожайність полів
  • аналіз витрат, накопичених на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
  • аналіз рентабельності вирощуваних культур в розрізі полів

 

РОЗРАХУНКИ З ПАЙОВИКАМИ

Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.

Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • робота з договорами про паї
  • зміни розмірів оплат за договорами про паї
  • нарахування орендної плати за паями і розрахунку податків і утримань
  • закриття нарахувань орендної плати за паями за рік
  • відображення взаєморозрахунків з пайовиками грошовими та негрошовими засобами
  • реєстрація виплат за договорами про паї в міжрозрахунковому періоді
  • отримання даних за договорами про паї
  • план-фактний аналіз нарахувань орендної плати за паями в розрізі договорів
  • формування регламентованої звітності
Повернутися назад