26.11.2020

Початок продажів рішення "BAS Громадське харчування"

Повідомляємо про початок продажів галузевого програмного рішення "BAS Громадське харчування". Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.

З 30.11.2020 р. в продажі продукти:

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Business automation software for Public catering 11 700
Business automation software for Public catering. Client License for 1 user 2 580
Business automation software for Public catering. Client License for 5 users 9 300
Business automation software for Public catering. Client License for 10 users 15 500

Програма включає специфічні галузеві механізми і всю функціональність рішення "BAS Бухгалтерія". Детальніше опис функціональних можливостей програми "BAS Громадське харчування" наводиться в Додатку.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Розповсюдження та впровадження програмних рішень "BAS Громадське харчування" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, який включає реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту і його реєстрації, а також посилання на скачування дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачено в складі даного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачу достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, які підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачу продукт різними способами:

  • скачати і особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’явиться посилання на скачування дистрибутиву і пін-коди, необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на скачування дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути скачати дистрибутив програмного продукту.

Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), яка складається з розділів, при цьому кожний розділ являється, в свою чергу, вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібного розділу.

Для установки програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "одним кліком" або вибрати установку по частинам, а також переглянути документацію і супровідні матеріали.

Програмні продукти "BAS Громадське харчування" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізовано принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Громадське харчування" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5 або 10 робочих місць), у випадку захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи, які купуються, визначається виходячи з потреби в максимальній кількості користувачів, які одночасно працюють з конфігурацією.

Для роботи в варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.

 

ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ РІШЕННЯ "ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ"

Одночасну з виходом програмного продукту "BAS Громадське харчування" з 30.11.2020 р. знімаються з продажу програмні продукти, які містять конфігурацію "Громадське харчування для України".

Звертаємо увагу, що електронні поставки програмних продуктів, які містять конфігурацію "Громадське харчування для України" будуть доступні для завантаження до 31.01.2021 р. Починаючи з 01.02.2021 р. скачати електронну поставку вказаних продуктів на Порталі ІТС буде неможливо.

Технічна підтримка конфігурації "Громадське харчування для України" буде здійснюватися до кінця здачі регламентованої звітності 2020 рік (орієнтовано до кінця квітня 2021 року).

Користувачі програмних продуктів, які містять конфігурацію "Громадське харчування для України", можуть перейти на програмний продукт "BAS Громадське харчування" на пільгових умовах (див. розділ "Апгрейд основних поставок на пільгових умовах" і "Апгрейд ліцензій").

Перехід на прикладне рішення "BAS Громадське харчування для України" здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації "Громадське харчування для України" редакції 2.0 (на момент виходу інформаційного листа – версія 2.0.22), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).

 

АПГРЕЙД

Апгрейд основних поставок на стандартних умовах

Придбати продукт "BAS Громадське харчування" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • "BAS Бухгалтерія" версій Базова та ПРОФ
  • всі версії продуктів попередніх версій, які містять конфігурацію "Бухгалтерія для України"

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: вартість придбаного програмного продукту мінус вартість продукту, який здається на апгрейд, плюс 27 грн., але не менше половини вартості придбаного продукту.

Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом). Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.

 

Апгрейд основних поставок на пільгових умовах

Придбати продукт "BAS Громадське харчування"на умовах апгрейду за фіксованою ціною 300 грн. можуть зареєстровані користувачі програмних продуктів, які містять конфігурацію "Громадське харчування для України" за наявності діючого договору ІТС.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку продукту без врахування додаткових і серверних ліцензій. Обмеження за термінами пільгового апгрейду немає.

Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом). Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.

 

Апгрейд ліцензій

Для користувачів, які здійснили перехід з програмних продуктів, які містять конфігурацію "BAS Громадське харчування", передбачено апгрейд клієнтських ліцензій цих галузевих продуктів на клієнтські ліцензії "BAS Громадське харчування" на таку ж кількість робочих місць за фіксованою ціною 1320 грн.

Для виконання апгрейду, користувачам необхідно звертатися до членів САБ.

Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду програмного продукту, з якого виконується апгрейд. Ключі захисту конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних.

Користувач, який купує продукт "BAS Громадське харчування" на умовах апгрейду, повинен завершити роботу в програмному продукті, який здається в апгрейд, до кінця поточного року з можливістю здачі річної звітності. В подальшому він може користуватися продуктом, який здано в апгрейд, тільки для перегляду історичних облікових даних, але не повинен використовувати його для обліку поточної діяльності. Підтримка програмного продукту, який здано в апгрейд, не надається.

Якщо такі умови для користувача неприйнятні, то він може придбати продукт "BAS Громадське харчування" без апгрейдної знижки, тобто за повну ціну.

 

Заміна типу захисту

Заміна типу захисту для продуктів "BAS Громадське харчування" не передбачена.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування програмного рішення "BAS Громадське харчування" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічної підтримки (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Підтримка в частині конфігурації "BAS Громадське харчування" здійснюється компанією "Рарус" з 09:00 до 17:00 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефоном: +38 (044) 581-42-84
  • електронною поштою: foodukr@rarus.com.ua
  • Skype: rarus_ukr

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ"

Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.

Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.

Конфігурація забезпечує:

  • Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність і харчову цінність.

Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.

  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення.

У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.

Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).

Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.

  • Використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "блюдо в страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.

Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.

  • Ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток.

Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.

  • У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі "Спеції".
  • При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
  • У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.

  • Реалізовано звіт по недовкладенням при приготуванні страв. Контроль дотримання рецептури при виробництві дозволить поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попередить можливі зловживання з боку персоналу.

  • Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7".

Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів "Чеки Общепита" здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).

Після створення документів "Чеки Общепита" можуть бути отримані цільові документи.

  • Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, аналізу продажів, а також регламентована звітність і галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ".

Повернутися назад