26.03.2021

Початок продажів галузевих продуктів "BAS Будівництво. ERP"

Сповіщаємо про початок продажів програмних продуктів на базі нового рішення ERP-класу "BAS Будівництво. ERP", призначеного для автоматизації діяльності будівельних компаній, що здійснюють будь-які види будівельної діяльності, в тому числі вертикально-інтегрованих холдингів, що реалізують повний цикл будівництва.

З 30.03.2021 р. в продажі продукти:

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Business automation software for Construction. Enterprise resource planning 240 000
Business automation software for Construction. Enterprise resource planning. Subsidiary and branch license 80 000
Business automation software for Construction ERP. Client License for 1 user 5 000
Business automation software for Construction ERP. Client License for 5 users 22 500
Business automation software for Construction ERP. Client License for 10 users 40 000
Business automation software for Construction ERP. Client License for 20 users 70 000
Business automation software for Construction ERP. Client License for 50 users 160 000
Business automation software for Construction ERP. Client License for 100 users 300 000

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОДУКТІВ "BAS БУДІВНИЦТВО. ERP"

Прикладне рішення "BAS Будівництво. ERP" розроблено на базі флагманського продукту "BAS ERP" і містить всю функціональність даного продукту.

"BAS Будівництво. ERP" автоматизує наступну галузеву специфіку будівництва:

  • формування кошторисів
  • календарне планування робіт
  • розподіл робіт між власними силами і субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками
  • формування потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах на весь життєвий цикл проекту
  • оперативне планування і відображення факту робіт c деталізацією: зміна, день, тиждень, декада, місяць
  • візуалізація планових даних і можливість вносити факт, як в Excel
  • відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення
  • планування ресурсів з деталізацією до конкретного транспортного засобу або спеціальності робітників
  • перепланування робіт проекту за фактом виконання
  • план-фактний аналіз виконання робіт і проекту в цілому
  • порівняння сценаріїв проекту
  • аналіз планових і фактичних даних з витрат ресурсів
  • аналіз забезпеченості ресурсами за проектом
  • закриття робіт субпідрядників
  • закриття робіт замовником
  • формування друкованих форм КБ-2в, КБ-3в
  • списання матеріалів, формування друкованої форми М29
  • ведення взаєморозрахунків з субпідрядниками та замовником

Детальний опис функціональних можливостей програми "BAS Будівництво. ERP" наведено в Додатку.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Розповсюдження та впровадження програмних продуктів "BAS Будівництво. ERP" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) які мають діючий статус "Центр ERP" або "Кандидат в Центри ERP".

Право придбання продукту "Business automation software for Construction. Enterprise resource planning. Subsidiary and branch license" мають зареєстровані користувачі продукту "Business automation software for Construction. Enterprise resource planning".

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набор пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’явиться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація і супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

Програмні продукти "BAS Будівництво. ERP" є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів "BAS Будівництво. ERP" здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20, 50 або 100 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість придбаних ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.

Для роботи в варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.

 

АПГРЕЙД

Апгрейд за фіксованою ціною

Зареєстровані користувачі програмних продуктів "Business automation software for enterprise resource planning" та комплектів на 10 користувачів + сервер конфігурації "Управління будівельною організацією", які мають діючий договір ІТС, можуть придбати продукт "Business automation software for Construction. Enterprise resource planning" на умовах апгрейду за фіксованою ціною 80 000 грн.

Звертаємо увагу, що даний апгрейд виконується тільки на основну поставку продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами апгрейду за фіксованою ціною немає.

 

Апгрейд основних поставок

Придбати продукт "Business automation software for Construction. Enterprise resource planning" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії продуктів лінійки 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів лінійки 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурацій:
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Управління торговим підприємством
    • Управління виробничим підприємством
    • всі версії технологічних поставок
    • Підрядник будівництва 3.0. Управління будівельним виробництвом
    • Пiдрядник будiвництва 4.0. Керування фiнансами
    • Бухгалтерія будівельної організації
    • Управління будівельною організацією
  • версії продуктів BAS:
    • BAS Бухгалтерія (всі версії)
    • BAS Малий бізнес (всі версії)
    • BAS Управління торгівлею
    • BAS Комплексне управління підприємством
    • BAS Будівництво. Бухгалтерія
    • BAS Будівництво. Керування фінансами

 

Апгрейд ліцензій для віддаленого офісу

Для користувачів продуктів для віддаленого офісу 1С:Підприємства та BAS передбачено придбання продукту "Business automation software for Construction. Enterprise resource planning. Subsidiary and branch license" на умовах апгрейду. Обов'язковою умовою такого апгрейду є наявність у користувача програмного продукту "BAS Будівництво. ERP".

 

Апгрейд ліцензій

Для користувачів, які здійснили перехід з галузевих продуктів 1С:Підприємства та BAS для будівельної галузі на "BAS Будівництво. ERP", передбачений апгрейд клієнтських ліцензій цих галузевих продуктів на клієнтські ліцензії "BAS Будівництво. ERP". Для зареєстрованих користувачів продуктів "BAS Будівництво. ERP" передбачена можливість обміну ліцензій на більшу кількість робочих місць.

 

Порядок проведення апгрейду

Для уточнення можливості виконання апгрейду і його проведення користувачам слід звертатися до членів САБ (див. список http://unionba.com.ua/participants).

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

Для виконання апгрейду необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд. Ключі захисту галузевої конфігурації залишаються у користувачів для можливості архівного перегляду даних. Після виконання апгрейду користувачі зданих в апгрейд продуктів з програмним захистом зобов'язані видалити зі свого комп'ютера файл ліцензії продукту, зданого в апгрейд.

Користувач, який отримує продукт "BAS Будівництво. ERP" на умовах апгрейду, повинен завершити роботу в програмному продукті, що здається в апгрейд, до кінця поточного року з можливістю здачі річної звітності. Надалі він може користуватися зданим в апгрейд продуктом тільки для перегляду історичних облікових даних, але не повинен використовувати його для обліку поточної діяльності. Підтримка програмного продукту, зданого в апгрейд, не надається.

Якщо такі умови для користувача неприйнятні, то він може придбати прикладне рішення "BAS Будівництво. ERP" без апгрейдної знижки, тобто за повну ціну.

 

Заміна типу захисту

Заміна типу захисту для продуктів "BAS Будівництво. ERP" не передбачена.

 

ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖІВ І ПІДТРИМКА ERP-РІШЕННЯ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОКОЛІННЯ

Галузева конфігурація ERP-класу для будівельної галузі попереднього покоління "Управління будівельною організацією" випущена в жовтні 2009 року. За минулий час продукти на базі даної конфігурації зарекомендували себе з позитивного боку на багатьох підприємствах будівельної галузі. Однак сама конфігурація застаріла як технологічно, так і функціонально, і її розвиток в подальшому не планується.

Підтримка програмних продуктів, розроблених на технологіях попереднього покоління, які на поточний момент поступово застарівають, вимагають все більших витрат для підтримки продукту в актуальному стані, тому з грудня 2020 року підвищено вартість сервісного обслуговування конфігурації "Управління будівельною організацією" (див. новину від 18.12.2020 року).

З огляду на випуск галузевого рішення для будівельної галузі ERP-класу нового покоління і зростаючу вартість підтримки аналогічного рішення попереднього покоління оголошуємо про зняття з продажів програмних продуктів на базі конфігурації "Управління будівельною організацією" з 1 червня 2021 року і припинення її підтримки з 2023 року (після здачі звітності за 2022 рік, орієнтовно з квітня 2023 року).

Рекомендуємо членам САБ донести цю інформацію до користувачів продуктів на базі конфігурації "Управління будівельною організацією" і надати допомогу в процедурі переходу на рішення нового покоління, а користувачам використати решту часу на підготовку до переходу на продукт "BAS Будівництво. ERP".

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування програмних продуктів "BAS Будівництво. ERP" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 3-ї категорії.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

Підтримка в частині конфігурації "BAS Будівництво. ERP" здійснюється компанією "Камала Софт" з 9:00 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • телефон лінії консультацій: +38 (044) 465-63-62
  • адреса електронної пошти: hline@kamala-soft.com

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS БУДІВНИЦТВО. ERP"

Прикладне рішення "BAS Будівництво. ERP" розроблено на базі флагманського продукту "BAS ERP" і містить всю функціональність даного продукту (див. детальніше https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-erp/).

 

Календарно-мережеве планування

  • Завантаження даних з кошторисних програм (АВК5):
    • завантаження кошторисної інформаційної документації проекту
    • створення кошторисної нормативно-довідкової інформації всередині бази
    • створення структури графіка виконання робіт автоматично на підставі кошторисної інформації
    • проставлення обсягів робіт, відповідно до кошторисної інформації
    • завантаження актуальних цін на кошторисні ресурси, відповідно до кошторисної інформації (в розрізі типів цін)
    • автоматичне наповнення робіт (кожної роботи) ресурсами, потрібними для виконання робіт (матеріальні, трудові, машинні)
    • зазначення норм витрати кошторисних ресурсів відповідно до кошторисної інформації
    • розрахунок загальної кількості ресурсів для кожної роботи
    • розрахунок ресурсної собівартості робіт
    • розбиття загальної вартості робіт за статтями витрат (в тому числі різні види накладних витрат)
  • Створення структури графіка виконання робіт вручну
  • Створення структури графіка виконання робіт з шаблонів:
    • створення загальної бази шаблонів робіт, що використовуються
    • завантаження окремих робіт
    • завантаження часткової структури з шаблонів (завантаження відразу однієї або декількох груп робіт)
    • наповнення робіт ресурсами всіх типів, відповідно до даних в шаблонах
    • завантаження зв'язків між шаблонними роботами (якщо завантажується група робіт)
    • завантаження всіх видів накладних витрат, відповідно до шаблонних даних
  • Розстановка послідовності виконання робіт:
    • зазначення попередніх і наступних робіт, їх різна комбінація
    • зазначення параметрів зв'язку з кожної з робіт (тип зв'язку, тип затримки тощо)
    • розрахунок тривалості виконання графіка робіт
    • розрахунок трудомісткості і машиноємкості робіт (в годинах) відповідно до обсягів робіт, кількості ресурсу (техніки або співробітників) і норми ресурсу на одиницю робіт
    • розрахунок тривалості роботи (в днях або годинах), з урахуванням графіка робіт і трудомісткості/машиноємкості
    • автоматичне проставляння дат виконання кожної з робіт з урахуванням графіка робіт, тривалості кожної роботи і зазначених зв'язків
  • Фіксація загальних даних по проекту для розрахунку собівартості об'єктів
  • Створення різних сценаріїв проекту:
    • можливість формування різних сценаріїв виконання одного і того ж проекту, його подальший аналіз
    • зберігання історії зміни робочого сценарію проекту: зміна структури, цін кошторисних ресурсів, наповнення робіт ресурсами тощо
  • Формування бюджету проекту:
    • формування видаткової частини для кожної роботи
    • групування витрат по групах (відповідно до структури графіка виробництва)
    • розбивка бюджетних витрат проекту згідно з основними статтями: матеріальні, машинні, трудові, оплата послуг субпідряду
    • групування накладних витрат за проектом в розрізі видів накладних витрат
    • окреме відображення витрат за додатковими (специфічними) роботами проекту
    • відображення бюджету за проектом в актуальних цінах кошторисних ресурсів або проектних ресурсів
    • розбивка бюджету проекту на готівкові/безготівкові кошти
    • відстеження використаних бюджетних коштів в порівнянні із запланованими
    • відображення неосвоєних сум бюджету за статтями проекту
    • можливість зберігання бюджету проекту на конкретну дату
    • можливість формування різних прогнозних бюджетів по одному проекту, їх зберігання
  • Розподіл робіт між виконавцями:
    • вибір конкретного виконавця по кожній з робіт: внутрішній підрозділ або зовнішній контрагент
    • передача переліку робіт за проектом на довільну кількість контрагентів
    • фіксація цін підрядника на виконання кожної з робіт
  • Формування ресурсної відомості:
    • розбиття матеріальних потреб по кожній з робіт на зазначені періоди
    • встановлення відповідностей між кошторисними матеріальними ресурсами і номенклатурою (для подальшої закупівлі та фактичного списання)
    • передача матеріалів для робіт, які виконують субпідрядники на забезпечення субпідрядником
    • можливість розбивки загальної кількості матеріалів між нашою забезпеченістю і субпідрядною
    • вказування варіанта, як розбити потреби: чи віднести їх усі на дату початку чи розподілити рівномірно на весь період роботи
    • окреме відображення потреби в обладнанні (дорогі матеріальні ресурси, з терміном виготовлення і постачання більше місяця) та інертних матеріалах (матеріальні ресурси, що використовуються кожен день, відносно недорогі)

 

Оперативне планування/управління

  • Формування місячних планів виконання робіт:
    • формування переліку робіт, що повинні виконуватися в обраний період
    • розбивка загального обсягу робіт на періоди – відображення планового обсягу відповідно до обраного періоду
    • відображення обсягів робіт виконаних в минулих періодах (абсолютне і відсоткове співвідношення)
    • внесення фактичних обсягів, виконаних в обраний період
    • відображення залишку робіт, що повинні бути виконані за період
    • відображення обсягів робіт, що вже виконані, з урахуванням введеного факту за обраний період
    • планові і фактичні дати початку та закінчення кожної з робіт
    • відображення факту виконання робіт субпідрядним методом
    • фіксація недовиконання/перевиконання обсягів робіт, причин відхилення
  • Призначення ресурсів на роботи (техніки і співробітників)
  • Фіксація додаткових робіт:
    • фіксація додаткових робіт проекту протягом усього життєвого циклу проекту
    • зазначення для такої роботи всіх основних даних: тривалість, об'єм, наповнення ресурсами, накладними витратами будь-яких видів тощо
  • Відображення витрат матеріалів в розрізі робіт:
    • заповнення переліку витрачених матеріалів на підставі виконаних робіт
    • зазначення фактичних даних кількості витрачених матеріалів
    • автоматичний розрахунок суми витрачених ресурсів, згідно актуальним цінам номенклатури
    • зіставлення і відображення різниці між плановою та фактичною витратою матеріалів
    • відображення відхилень у витратах і можливість фіксації причин відхилень для таких матеріалів
    • можливість ручного введення матеріалів, незапланованих в кошторисі
  • Відображення виробітку співробітників і техніки

 

Аналіз, звітність

  • План-фактний аналіз виконання робіт (кошторисні дані – введений факт):
    • порівняння планових і фактичних періодів виконання робіт
    • порівняння виконаних обсягів робіт з плановими
  • Порівняння сценаріїв проекту:
    • порівняння структури різних сценаріїв одного проекту
    • зіставлення бюджетів різних сценаріїв
  • План-фактний аналіз проекту:
    • зіставлення собівартості планової і фактичної
    • порівняння показників маржинальності і рентабельності
    • порівняння планових і фактичних норм ресурсів, які використовуються для виконання робіт
  • Підрахунок проекту (факт по фактично виконаним роботам; невиконані роботи по індикативній вартості):
    • відображення бюджетів 0 + 12, 3 + 9, 6 + 6, 9 + 3
    • можливість порівняння альтернативних бюджетів з фактичними показниками у проекті
  • Аналіз планових і фактичних даних витрачених ресурсів:
    • відображення переліку всіх запланованих і всіх фактично використаних матеріалів
    • відображення норм витрати матеріалів: планових з кошторису, фактичних згідно введених даних
    • відображення загальної кількості матеріалів, необхідних для виконання зазначеного обсягу робіт, їх зіставлення з фактичною витратою
  • Аналіз закриття робіт актами:
    • відображення переліку робіт, які виконуються підрядниками (зазначені конкретні контрагенти)
    • відображення обсягів робіт, прийнятих у субпідрядника, їх вартостей
    • відображення робіт, виконаних і реалізованих замовнику, їх вартостей (в цінах замовника)
  • Аналіз забезпеченості проекту матеріалами:
    • відображення загальної потреби проекту в матеріалах
    • аналіз кількості замовлених матеріалів, як поставлених, так і не поставлених
    • аналіз складських залишків
    • відображення вже використаної кількості матеріалів в рамках проекту
    • відображення кількості ресурсів, що потрібно довести для забезпечення проекту

 

Додаткові можливості

  • Проставлення відповідностей між кошторисними ресурсами і ресурсами проекту:
    • можливість проставлення відповідностей на різних етапах планування проекту: від моменту створення кошторису до створення планів закупівель
    • вказування коефіцієнтів перерахунку для коректного відображення потрібних ресурсів (наприклад, у разі відповідності номенклатури і матеріального ресурсу з різними одиницями вимірювання)
  • Зміна оперативних планів виконання робіт:
    • перепланування обсягів робіт, виконуваних в поточному періоді на підставі раніше введеного факту
    • можливість виконання робіт, невиконаних в минулі періоди
    • можливість додавання позапланової роботи безпосередньо в оперативний план
    • внесення фактичних даних про виконання незапланованих робіт
  • Коригування потреб в ресурсах:
    • перепланування кількості потрібних ресурсів відповідно до нових оперативних планів
    • планування ресурсів, потрібних для виконання позапланових робіт
    • можливість додавання ресурсів, що не заплановані, але потрібних для виконання робіт
Повернутися назад