27.08.2021

Випуск редакції 3.0 програми "SPA-Салон"

Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 3.0 програми "SPA-Салон", яка призначена для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих косметологічних салонах, SPA- і Wellness- центрах, великих салонах краси, масажних салонах та інших підприємствах індустрії краси.

З 30.08.2021 р. новою редакцією 3.0 конфігурації "SPA-Салон" комплектується наступний програмний продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
SPA-Салон 16 000

З 30.09.2021 р. змінюється вартість галузевих клієнтських ліцензій (вартість знижується, в таблиці наведені нові ціни):

Найменування
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
SPA-Салон, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 2 000
SPA-Салон, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 8 800
SPA-Салон, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 18 000
SPA-Салон, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 32 000

 

НОВІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ РЕДАКЦІЇ 3.0 

Функціональність програмного продукту доповнено такими можливостями:

  • Включені корисні нововведення для бізнесу: онлайн-запис клієнтів на обслуговування без участі адміністратора з використанням сервісу "Резервуй", повідомлення персоналу про події по клієнтам (запис на візит, візит закінчено, отримана негативна оцінка і інші) , механізм обліку пакетів послуг, а також бонусні рахунки клієнтів і умови застосування знижок (кожна N послуга, наявність пакета послуг, тривалість візиту) для ефективного управління лояльністю, і багато іншого
  • Реалізовано управління ресурсами SPA-салону: можливий попередній запис клієнтів на обслуговування в розрізі приміщень і допоміжного обладнання, що дозволяє більш ефективно управляти завантаженням SPA-салону
  • Підтримується робота з "курсовими" послугами, коли в ході проходження процедури клієнту необхідно здійснити кілька візитів в SPA-салон, що дозволяє планувати проходження курсу, а також контролювати його оплату і надання запланованих послуг за етапами
  • Також для SPA-салонів з медичної ліцензією доданий механізм ведення і друку медичних карт з урахуванням класифікатора МКБ-10 (коди для косметологічних процедур)
  • Користувачам доступний мобільний додаток (Google Play, App Store), який дозволяє скоротити витрати на автоматизацію і використовувати в роботі смартфон або планшет. Власник SPA отримає інформацію про виручку, виконання запланованих результатів, зворотності клієнтів. Адміністратор зможе запланувати візит відвідувача, встановити графік роботи персоналу. Для майстра доступний журнал його записів і надана можливість в запису візиту відвідувача вказати необхідні для виконання роботи матеріали
  • Перероблена архітектура системи для автоматизації мереж в єдиній інформаційній базі даних із застосуванням механізмів централізованого управління ціноутворенням, запасами і персоналом. Реалізовано розмежування прав користувачів для адміністрування безпечного доступу персоналу до даних іншого салону на рівні кас, звітів, документів і довідників
  • Реалізований користувацький інтерфейс "Таксі": новий сучасний дизайн, зручність навігації і комфортність роботи користувача протягом тривалого часу
  • Розширені можливості інтеграції:
    • Підтримка систем IP-телефонії та роботи з віртуальними АТС для комфортної роботи з дзвінками безпосередньо з програми. Наприклад, вхідний дзвінок автоматично відкриває картку клієнта, а якщо він не знайдений, то номер телефону автоматично підставляється в відповідне поле даних. Підтримуються і багато інших сценаріїв роботи, які спрощують щоденну роботу
    • Доданий відкритий інтерфейс (API) для інтеграції з різними зовнішніми інформаційними системами і веб-сайтами SPA-салонів

Розширений опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку

 

ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА РЕДАКЦІЮ 3.0 КОНФІГУРАЦІЇ "SPA-САЛОН"

Зареєстровані користувачі програмних продуктів, що містять конфігурацію "SPA-Салон" та які мають діючий договір ІТС на даний програмний продукт, можуть отримати нову редакцію в передбаченому для них порядку оновлення релізу конфігурації.

Дистрибутив редакції 3.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС.

Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати платформу не нижче версії 8.3.15. Версія 8.3.15 опублікована в сервісі "Оновлення програм" на Порталі ІТС.

Перехід на редакцію 3.0 виконується перенесенням даних з редакції 1.0 (редакція 2.0 не випускалася). У нову інформаційну базу, за допомогою інструментів, які входять в поставку, передбачено перенесення галузевої нормативно-довідкової інформації та початкових залишків. Інструкція з перенесення даних та інструменти для перенесення включені в комплект поставки "SPA-Салон", також всі необхідні матеріали для перенесення даних можна отримати в електронному вигляді в службі підтримки конфігурації (див. розділ "Сервісне обслуговування").

Перенесення даних можливе з конфігурації "SPA-Салон", редакція 1.0 з версії не нижче 1.0.34. Якщо у користувача встановлена більш рання версія конфігурації, необхідно спочатку виконати оновлення до версії 1.0.34.

 

ПІДТРИМКА РЕДАКЦІЇ 1.0 "САЛОН КРАСИ"

Розвиток функціональності прикладного рішення передбачається тільки в редакції 3.0. З 31.12.2021 року технічну підтримку редакції 1.0 планується припинити. Користувачам рекомендується перейти на редакцію 3.0.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Програмні продукти продаються через членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu буде передано комплект електронної поставки, який включає реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту і його реєстрації, а також посилання на скачування дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які передбачені в складі даного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачу продукт різними способами:

  • завантажити і особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.1c.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’явиться посилання на скачування дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на скачування дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.1c.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

АПГРЕЙДИ

Апгрейди основних поставок

Порядок виконання апгрейдів не змінився.

 

Обмін клієнтських ліцензій

Обмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додавання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремою новиною.

 

Заміна типу захисту

Заміна типу захисту для продуктів "SPA-Салон" не передбачена.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "SPA-Салон", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активованим сервісом "ІТС Галузевий" 1-ї категорії.

Сервісне обслуговування в частині роботи з платформою можна отримати, скориставшись сервісом ІТС "Лінія консультацій".

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
  • електронною поштою: hotline@1c.ua

У частині, що стосується роботи безпосередньо з продуктами "SPA-Салон", сервісне обслуговування надає компанія "Хелікс" з 10:00 до 18:00 у робочі дні:

  • адреса електронної пошти: support@helix-group.ru
  • система електронної комунікації "Skype": support-helix

ДОДАТОК

 

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ "SPA-САЛОН"

Сучасне галузеве рішення для автоматизації управління та обліку в незалежних і мережевих косметологічних салонах, SPA- і Wellness- центрах, великих салонах краси, масажних салонах та інших підприємствах індустрії краси.

Управління бізнесом виконується в одній програмі – продажі, закупівлі, склад, фінанси, управлінська зарплата, звітність і CRM, можливості віддаленої роботи при наявності Інтернет, а також контроль роботи SPA-салону в режимі онлайн на смартфоні або планшеті.

 

Монітор керівника

Детальна інформація керівнику для оперативного управління салоном – структура записів, виручка, продажі, середній чек, кількість нових записів, середня заповнюваність салону, структура візитів по рекламним джерелам, структура візитів по статусах, план-фактний аналіз продажів.

 

Мобільний додаток

Мобільний додаток (Google Play, App Store) дозволяє скоротити витрати на автоматизацію і використовувати в роботі смартфон або планшет. Власник SPA отримає інформацію про виручку, виконання запланованих результатів, зворотність клієнтів. Адміністратор зможе запланувати візит відвідувача, встановити графік роботи персоналу. Для майстра доступний журнал його записів і надана можливість в запису візиту відвідувача вказати необхідні для виконання роботи матеріали.

Основні можливості мобільного застосування:

  • Відображення фінансових показників по касах, виручці, продажам, середньому чеку за обраний період
  • Відображення кількості нових клієнтів і середньої заповнюваності салону за обраний період
  • Відображення сумарної кількості записів, а також даних за видами візитів
  • Вивід на екран діаграми показників по всім перерахованим вище параметрам з можливістю варіанта відображення за місяць, день, тиждень
  • Відображення на екрані статистичних порівнянь з аналогічною датою попереднього періоду
  • Можливість перегляду журналу запису за доступними співробітниками і приміщеннями, а також можливість перегляду візитів
  • Можливість одночасної роботи користувача мобільного додатка з декількома салонами
  • Можливість створення, редагування і скасування візитів
  • Можливість перегляду списку співробітників і планування їх графіка роботи

 

Робота з клієнтами

Журнал попереднього запису клієнтів на обслуговування – зручний планувальник записів, статуси візитів клієнтів, фільтри по майстрам. Кожен запис клієнта знаходиться під контролем, немає помилок, перепланування, видно недозавантаження персоналу.

Ведення бази клієнтів – при звільненні майстра вся інформація залишається у вас. Відображення в картці клієнта для адміністратора салону повної інформації про нього – статус клієнта, фотографія, контактна інформація, теги, посвідчення особи, родичі, договори, взаєморозрахунки та багато іншого.

 

Облік курсів

Рішення дозволяє вести облік "курсових" послуг для клієнта, коли для виконання процедури клієнту необхідно здійснити кілька візитів в SPA-салон. Програма дозволяє планувати проходження курсу, а також контролювати його оплату і надання запланованих послуг.

 

Облік фінансів

"SPA-Салон" забезпечує облік і контроль взаєморозрахунків, підтримує ведення каси і банку (облік надходження, переміщення і витрати грошових коштів з різними видами операцій), дозволяє здійснювати контроль особових рахунків клієнтів (депозити) з можливістю ведення декількох видів особових рахунків для одного клієнта, а також оформляти взаєморозрахунки з підзвітними особами.

 

Управління персоналом 

Рішення забезпечує планування графіка роботи співробітників і облік фактично відпрацьованого часу роботи персоналу, формуються звіти по персоналу (зворотність клієнтів, взаєморозрахунки з персоналом, розшифровка нарахувань і утримань та інші звіти).

Ведеться управлінський розрахунок зарплати (різні види нарахувань – оклад, фіксована частина, тариф за вихід, відсоток від вартості наданих послуг, відсоток від продажу товарів і багато інших).

Основний облік заробітної плати і розрахунок встановлених законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати в рішеннях "BAS Бухгалтерія" або "Зарплата і управління персоналом".

 

Облік запасів на складі

Для обліку запасів виконується оформлення надходження товарів і витратних матеріалів на склад. Облік запасів ведеться по партіях і різним підходом до списання партій (FIFO, за середнім). Оформлення роздрібних продажів товарів клієнтам проводиться разом з послугами, списання матеріалів по калькуляціях виконується при наданні SPA. Забезпечується проведення інвентаризації і ведеться контроль критичних залишків.

 

Управління лояльністю та маркетинг

Функціональність рішення включає в себе необхідні механізми проведення маркетингових заходів і контролю лояльності клієнтів:

  • Розсилки сервісних повідомлень щодо подій - запис на візит, пропозиція записатися на повторний візит, оцінка візиту, постановка задачі відповідальній особі при отриманні негативної оцінки від клієнта
  • Аналіз ефективності рекламних джерел, автоматичне заповнення рекламних джерел при онлайн-запису, можливість підключення системи контролю викликів (колл-трекінгу) для визначення рекламних джерел при вхідному дзвінку
  • Знижки та бонусні програми з різними умовами нарахувань, що враховують день народження, тривалість візитів, кількість наданих послуг або куплених товарів, наявність купленого пакету послуг, "кожна N-покупка", суми покупок, внесення сум на особовий рахунок
  • Реферальна однорівнева маркетингова система "приведи друга" з нарахуванням рекомендаційних бонусів на рахунок за задану кількість візитів

 

Аналітика про роботу SPA-салону

Отримання необхідної аналітики по роботі SPA-салону для контролю бізнесу та прийняття своєчасних управлінських рішень:

  • Звіти по клієнтах (продажі, аналіз джерел залучення клієнтів, взаєморозрахунки з клієнтами, середній чек та інші звіти)
  • Аналіз фінансових результатів в різних аналітичних розрізах (відомість по коштах, щоденні звіти, виручка, прибутки і збитки, управлінський баланс і інші звіти)
  • Звіти по складах і місцях зберігання (залишки товарів на складах, оцінка критичних залишків і можливості їх забезпечення та інші звіти)
  • Аналіз роботи співробітників (ефективність роботи співробітників, розрахунки з персоналом та інші звіти)
  • Контроль роботи салону через Інтернет

 

Автоматизація мереж SPA-салонів

Єдина інформаційна база даних для всіх SPA-салонів з поділом прав доступу користувачів до даних по салонах, і робота через тонкий клієнт або звичайний інтернет-браузер (використовується при наявності у клієнта стабільного підключення до Інтернет).

Повернутися назад